sobota, 10 marca 2012

Rozdział 3. - Dominika

Nie mogłam zasnąć. Sebastian wydawał mi się dziwny i podejrzany. Bo.. cóż, nie uważam się za jakieś bóstwo, ale kiedy Alina do niego podeszła, to ją olał. A kiedy odeszła od razu się do mnie przysiadł i zaczął prowadzić wymianę zdań. Spojrzałam na zegarek. Była 2:30 a mi nadal nie chciało się spać. Usiadłam na łóżku i włączyłam laptopa. I oto życie cudownej jedynaczki. Ma wszystko czego chce, bo jej mama jest znanym architektem. Tatuś przesyła alimenty. Więc można powiedzieć, życie idealne. Po chwili namysłu zdecydowałam się wejść na Gadu Gadu. Być może ktoś jest dostępny, kto wie ? Wpisałam hasło i zaczęłam przeglądać listę kontaktów. Dostępni byli..
Dorota z opisem ''O mój boshe, Dareczku, lof ju bejbe :** ''
Aneta z opisem ''Życie nie ma sensu bydlaki -.- ''
Dżolo z opisem '' My chcemy palić, sadzić, zalegalizować ! :D ''
Kunik z opisem ''Ludzie, przecież to nie ma sensu'' i
Arman z opisem '' Schowaj cyce Marta xd ''.
Cóż, po części to było słodkie. Nagle ktoś do mnie napisał pod nazwą '' sadnessx0 ''.

sadnessx0 : Kogo my tu mamy..
Kto to do jasnej cholery może być ? Nie znam nikogo o takiej nazwie. '' Smutek '' ? Pewnie ma ciężkie życie albo rodzice go nie kochają albo coś w tym stylu. Postanowiłam trochę się rozerwać. Odpisałam
xlololitax : Mnie.
sadnessx0 : Wiem, inaczej bym nie pisał.
xlololitax : No cóż, więc ktoś ty ? 
sadnessx0 : Przyjaciel.
xlololitax : Aha, wiesz, dużo mam przyjaciół. Pisz, kim jesteś. Być może Kamilem z innego profilu, no bo mnie tak bardzo kocha..
sadnessx0 : Chyba Cię rozczaruję, ale nie jestem nim. A właśnie.. kim on dla Ciebie był ?
xlololitax : To chyba nie twój interes, ale jeżeli Ci zależy, mój ex.
sadnessx0 : Aha. Kochasz go ?
xlololitax : Jesteś wkurzający..
sadnessx0 : Często mi to mówią. Kochasz może Harrego Pottera ? :)
xlololitax : No, ale skąd.. Sebastian ?!
sadnessx0 : No.
xlololitax : Skąd masz mój numer ? 
sadnessx0 : Od twojej mamy.
xlololitax : Nie mieszaj w to Katriny..
sadnessx0 : Mhm, piękne imię. Dominika tak samo. Masz może drugie imię po mamie ? 
xlololitax : Tak.. ale po co chcesz wiedzieć ?
sadnessx0 : Od dzisiaj będę ci mówić Dominika Katrina.
xlololitax : Nie ..
sadnessx0 : DOMINIKA
xlololitax : waż ..
sadnessx0 : KATRINA
xlololita : się.
sadnessx0 : Odważyłem, hehe :)
xlololitax : Eh, masz jaja człowieczku.
sadnessx0 : Miło mi !
xlololtax : Więc, po co do mnie piszesz ?
sadnessx0 : No bo chcę Ci poznać. Może być ?
xlololitax : Nie..
sandessx0 : Hm.. okej. Jaki jest twój ulubiony kolor ?
xlololitax : Fioletowy. A twój ?
sadnessx0 : Też.. nie mów, że lubisz Szekspira, bo to będzie dziwaczne ..
xlololitax : No co Ty ! Kocham go ! '' Miłość, która zmienia .. ''
sadnessx0 : '' Nie jest miłością.. ''
xlololitax : Szczerze mnie zaskoczyłeś :)
sadnessx0 : Dużo czytasz ?
xlololitax : Jasne.
sadnessx0 : Ja też.. najbardziej lubię psychologiczne. 
xlololitax : Ja tylko takie preferuję. Nie wiem, ale to dziwne, że tak dużo nas łączy.
sadnessx0 : Mam uczulenie na lody czekoladowe.
xlololitax : ...
sadnessx0 : Coś nie tak ?
xlololitax : Ja też..
sadnessx0 : ... 
xlololitax : Dziwne..
sadnessx0 : Jest ktoś, kogo Kochasz ?

Zamarłam. Moje ręce dosłownie zesztywniały na klawiszach. Czułam, jak moje policzki płoną.
xlololitax : Hm.. nie, chyba nie.
sadnessx0 : A twój były ?
xlololitax : ...
sadnessx0 : Hm, więc nic do niego nie czujesz ?
xlololitax : Nie. Tak sądzę.. chociaż.. te 6 miesięcy były naprawdę fajne i nigdy ich nie zapomnę..
sadnessx0 : Zależy Ci..
xlololitax : Nie. Mam go gdzieś.. ! 
sadnessx0 : Ta.
xlololitax : Jak nie wierzysz, to spadaj.
sadnessx0 : Twoja koleżanka jest dziwna.
xlololitax : Co się Ciebie zapytała ?
sadnessx0 : Czy lubię duże cycki..
xlololitax : Jezu..
sadnessx0 : Powiedziałem jej, że lubię takie jakie Ty masz.
xlololitax : Nienawidzę Cię.
sadnessx0 : Też Cię Kocham. Więc co ? Jutro o 15:00 ? W '' Guciu '' ?
xlololitax : Hm. Skąd mam wiedzieć, że nie jesteś jakimś zboczeńcem ?
sadnessx0 : Najwyżej Cię zgwałcę.
xlololitax :  Ale śmieszne ! 
sadnessx0 : Ok, ok. Nie jestem, no co ty .
xlololitax : Do zobaczenia jutro ! 
xlololitax jest niedostępny/a.
Popatrzyłam na swoje ręce. Czy one się trzęsły ? Niemożliwe. To tylko facet ! Zwykły bezwartościowy facet.. Nie mogłam się tak podniecać zwykłym spotkaniem z tym idiotą. Zobaczymy, co przyniesie nam to spotkanie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz